Jobe board

Hoe begin je, wat heb ik nodig? ...inflatable òf hardboard. Wat kost een compl...

Moderators: Marcel, Geert

Plaats reactie
Wicked

Jobe board

Bericht door Wicked »

Hallo allemaal,
Ik ben een beginnende supper en ben mij op betaalbare boarden aan het orienteren.
Nu zijn er voldoende duurdere boarden van de bekende merken maar die vind ik net ff te duur.
Het merk jobe komt bij mij ook als een goed board over en wil graag jullie mening hier over horen. Het is namelijk geen goedkoop board. maar ook weer niet zo duur als bijvoorbeeld Naish of red etc. Het gaat om een inflatable in eerste instantie.
Jeffrey

Supfan1992

Re: Jobe board

Bericht door Supfan1992 »

Hi Jeffrey!

Ik heb zelf vorig jaar de Yarra 10.6 bij Jobe besteld. Dit is het meest stabiele board van de serie en te gebruiken voor meerdere gewichtsklassen. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit. Qua prijs is het wel inderdaad een flinke aankoop, maar dan krijg je ook een echte sup en geen single layer Lydl shit :D! Ik denk wel dat Jobe de beste kwaliteit levert als je kijkt naar de prijs. De Sup's zijn echt niet minder dan een Naish of Red. Ik denk zelfs dat mijn Jobe sup nog wel beter is.

Ik ben zelf helemaal weg van de designs en de looks van de Jobe boards. Al helemaal omdat ze er ook matchende wetsuits bij hebben! Ik kreeg er nog een leuk kaartje bij van sup2thepeople.com. Dit is het platform van Jobe met verhuur locaties en SUP routes. Het is nog vrij nieuw, maar er komen steeds meer leuke dingen op de staan.

jameszb1
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2018, 21:45

Re: Jobe board

Bericht door jameszb1 »

hey Jeffrey,

ik heb zelf fanatic air pure mooie prijsklasse en prima om heerlijk even een rondje te doen in natuur!
beetje afhankelijk van je de afstanden die je gaat suppen, voor langere afstanden zou ik voor een tour/race board gaan.
https://www.isupcenter.nl/product/pure-air-104/ dit is namelijk geen tour/race board en als je meer snelheid wilt zou ik ook voor een tour/race board kiezen, die hebben een iets meer scherpere neus waardoor je sneller door het water snijd/glijd!

succes met kiezen van een board ;)
james

Plaats reactie